Daca am candida bucala am sanse sa scap de cea vaginala?
Am revenit.am primit rezultatele teste-lor.HPV, Secretie vaginala, si Babes...
Hpv-negativ (prima oara(cu 1 luna in urma ) a iesit positiv)
Babes --bun doar cu o mica inflamatie.nespecifica (ca si prima oara )..
Secretia vaginala.toate bune doar candida albicas positiva..si mi-a dat acest tratament.crema Canestin, Flucovim pastile si ovule..Gynozol..6 zile !!(AS VREA sa stiu cat de eficiente sunt aceeste medicamente pls)
Intrebarea mea este..DACA AM CANDIDA BUCALA, am sanse sa scap de ceea vaginala !! (ceea bucala o am de mult si toate tratamentele care le-am facut nu mi-a trecut )
AM inteles si am citi, se potface injenctii cu POlidin pnt candida !!ce crede-ti!?
M ultumesc frumos...SANATATE
Hpv-negativ (prima oara(cu 1 luna in urma ) a iesit positiv)
Babes --bun doar cu o mica inflamatie.nespecifica (ca si prima oara )..
Secretia vaginala.toate bune doar candida albicas positiva..si mi-a dat acest tratament.crema Canestin, Flucovim pastile si ovule..Gynozol..6 zile !!(AS VREA sa stiu cat de eficiente sunt aceeste medicamente pls)
Intrebarea mea este..DACA AM CANDIDA BUCALA, am sanse sa scap de ceea vaginala !! (ceea bucala o am de mult si toate tratamentele care le-am facut nu mi-a trecut )
AM inteles si am citi, se potface injenctii cu POlidin pnt candida !!ce crede-ti!?
M ultumesc frumos...SANATATE
3 comentarii
Multumesc frumos pnt raspuns.
urmeaza sa tin acest tratament.*(am sa tin cont sa iau cu iaurt)..si apoi am sa refac test Bacteriologie...sa vad.
Sanatate !
urmeaza sa tin acest tratament.*(am sa tin cont sa iau cu iaurt)..si apoi am sa refac test Bacteriologie...sa vad.
Sanatate !
Multumesc frumos pnt raspuns.
Sanatate !
Sanatate !
dak vrei sa tii vreun tratament tine-l cu acordul medicului.iar curele naturiste in cazul tau ar trebui sa-ti fak bn...sa fi atenta k s-ar putea k si in familia ta sa existe cazuri asemanatoare care trebuiesc tratate.multa sanatate
Alege-ți medicul și fă o programare!