Auz diminuat
Buna ziua.Am nevoie de ajutorul dumneavoastra, sunt in UK si medicii de-aici nu mi-au rezolvat problema de 3 sapt. Acum 3 sapt am fost foarte ametita si m-am dus la medic, mi-a luat probe de sange pt hemoglobina.Ziua urmatoare imi simteam ureche dreapta infundata, ca si cand aveam un dop de ceara, m-am dus la medic(de familie) si mi-a zis ca am o infectie in ureche si mi-a dat amoxacilina, am luat 10 zile si in ultima zi de tratament am ajuns la urgente pt ca nu mai auzeam deloc cu urechea drepta, doar un suierat constant.La urgente m-a consultat tot un medic de familie si mi-a zis ca e infectie si ca inauntru e rosu si iritat, mi-a dat Otomize-picaturi de urechi cu antibiotic de 3 ori pe zi si Co-amoxiclav(amoxacilina 500+acid clavulanic 125) tot de 3 ori pe zi si NIMIC, daca imi acopar urechea stanga nu aud nimic cu dreapta.In plus dupa ambele urechi mi-a iesit pete rosii care supureaza.Nu mai stiu ce sa fac.
4 comentarii
Probabil nu raspundeti la oxa.(si luati degeaba) plus, posibil ati facut si o reactie adversa(alergie)la antibiotic. Trebuia facuta o antibiograma si stabilita natura infectiei. Incercati un antibiotic din alta clasa(nu cea a penicilinelor), ca de ex. macrolide(klacid...dar nu mai mult de 5 zile), cefalosporine( eficef...), etc...
este o urgenta medicala
care trebuei rezolvata la un medic ORL
nicidecum la alte specialitati
sau te trimit la ORL
sau mergi in spital unde au linie de garda ORL
sau platesti o consultatie ORL lacab privat
sau te intorci in tara si rezolvi problema
care trebuei rezolvata la un medic ORL
nicidecum la alte specialitati
sau te trimit la ORL
sau mergi in spital unde au linie de garda ORL
sau platesti o consultatie ORL lacab privat
sau te intorci in tara si rezolvi problema