Analize de sange dupa amigdalita cu puroi

28-09-2016
Focsa
Nu este medic/terapeut
Focsa
Dle dr.Flueraru,
Sunt student, 20 ani, nu fumez, nu consum alcool. In mai si iulie acest an am avut 2 episoade de amigdalita cu puroi. Atat medicul de familie, cat si ORL mi-au prescris antibiotic (claritromicina), aerius, nurofen, apa de mare, strepsils. La 11 zile dupa terminaarea tratamentului la al doilea episod am facut analize si au iesit in neregula neutrofilele adica 19% fata de min.40%, numeric 1600 (total leucocite fiind 8600), iar limfocitele au iesit 70% fata de max.55%, numeric 6000. De asemenea au iesit peste limita TGO (50 fata de max.45) si TGP (109 fata de max.45). De asemenea, a iesit prezent in gat si nas stafilococul auriu iar streptococul beta si candida absente. Desi s-a banuit ca am avut amigdalita de origine bacteriana, modificarile de la sange arata (a spus medicul) ca si cum ar fi fost virala. Modificarile de la ficat se banuieste ca ar fi din cauza claritromicinei (tot medicul a spus), deoarece dupa 1994 s-au facut vaccinuri pentru virusii hepatici, iar eu nu am si alte simptome.. Acum o luna am fost la ORL la un control de rutina, la dr. Merchea, din Focsani, deoarece am mereu dimineata o nara infundata (cea de pe partea care dorm) si a constatat ca am "mizerie", "pietre" pe amigdale, desi nu ma suparau. Nu mi-a dat antibiotic spunand ca nu e cazul, dar mi-a facut spalaturi (a curatat acea substanta albicioasa). Nu a spus ca ar fi cazul de operatie, insa mi-a dat esopremazol si regim alimentar (fara acru, acidulat, citrice). Ce parere aveti de rezultatul analizelor (acele modificari), in conditiile in care VSH, ASLO, fibrinogen, calciu, glicemie, sideremie, creatinina, urere, sediment urinar, proteine serice, TSH, total leucocite, hematii, trombocite au iesit in limite normale??? Ar trebui sa le repet??? Ar putea fi si alte cauze (ceva la sange) pentru modificarile mentionate mai sus sau au fost din cauza amigdalitei si a tratamentului!