am racit sau ce poate fi?
din vagin mereu imi curge un lichid alb, uneori poate fi chiar inchegat, adica bukati, uneori are o culoare verzue deschis, , , , va rog sa ma ajutati, ce poate sa fie ?astept sfatul unu medic
5 comentarii
Nu sunt medic dar du-te urgent la unul!! Poti sa ai o simpla candidoza sau altceva, mult mai nasol. Secretia e urat mirositoare? Ai senzatii de mancarime/arsura?
are numai un miros urit, dar NU am senzatii de minkarime si usturime
Secretiile vaginale abundente, cu o consistenta neobisnuita (grunjoasa, branzoasa sau apoasa) si culoare gri-albicioasa sau alb-verzuie sunt semne ale unei infectii. Consulta un medic cat mai urgent!!!
Daca are miros de peste stricat, este Gardnerella. Nimic grav, se trateaza. Nu mai face spalaturi vaginale daca nu-ti recomanda medicul. Iti distrugi flora.
Cel mai probabil nu e vorba despre Gardnerella(se manifesta prin secretii cenusii sau albicioase si mancarimi genitale)..E important sa mergi la medic, dar ca sa-ti faci o idee despre problema cu care te confrunti fac urmatoarele precizari:
- scurgerea alba si branzoasa indica de obicei ca este vorba despre candidoza
- scurgerea galben-verzuie, spumoasa si care miroase urat se datoreaza de obicei tricomoniazei;
- scurgerea inconsistenta, de culoare alb-gri si iz puternic de peste indica o vaginoza bacteriena.
- scurgerea alba si branzoasa indica de obicei ca este vorba despre candidoza
- scurgerea galben-verzuie, spumoasa si care miroase urat se datoreaza de obicei tricomoniazei;
- scurgerea inconsistenta, de culoare alb-gri si iz puternic de peste indica o vaginoza bacteriena.
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 1Scurgere de culoare galben-verzui
- 4scurgere albicioasa cu miros urat, foarte urat
- 2scurgere vaginala