Am nevoie deun sfat destul de important pentru mine!
Salut. am 17 aproape 18 ani... sunt elev. Cintaresc 58kg si am un corp sportiv... De mic copil mi-au depistat probleme cu rinichii, rinichiul sting totul e in regula, dar rinichiul drept e mai mic in coparatie cu cel sting si mai jos amplasat! La virsta de 16 ani am trecut un control la rinichi si miau spus ca totul e bine... dar totusi putin dereglari sunt la rinichiul drept, adica( sa marit si putin s-a ridicat dar oricum nu e de marime normala). Deja de aproape un an si jumate fac "haletere"... totul e bine! dupa antrenament ma simt bine si dorm bine! dar ultima vreme... de vreo luna. dupa antrenament simt niste dureri "intepatoare" in rinichiul drept, si dureaza aceste dureri mult timp, undeori si mai putin! durerea nu e mare, dar oricum nu e placut so suferi cit de mica nar fi!
P.S- beau apa numai filtrata, manink foarte bine! apa carbogazoasa si mai ales cu coloranti nu consum!
Care poate fi cauza acestor dureri? "sportul"?
Astept raspuns. nu vreau nici intr-un caz sa las sportul! dar si de rinichi ma tem sa nu fac ceva rau! Multumesc mult.
P.S- beau apa numai filtrata, manink foarte bine! apa carbogazoasa si mai ales cu coloranti nu consum!
Care poate fi cauza acestor dureri? "sportul"?
Astept raspuns. nu vreau nici intr-un caz sa las sportul! dar si de rinichi ma tem sa nu fac ceva rau! Multumesc mult.
2 comentarii
cer scuze... am facut o mica greseala- fac "haltere".
Repeta controlul la urolog.mai ales daca spui ca la 16 ani ai avut ultima vizita la medic.
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte recente din această secțiune:
- 0Urina deschisa la culoare
- 2Nu tin deloc urina
- 0Un chist mic pe partea stingă la rinichi
- 1Urinare frecventa dar fara simptome
- 3Rezultat analiza sange si urina, Femeie 66 de ani
- 2Rezecția vezicii urinare