Business Development Executive
Acest job nu mai este activ (data de expirare a fost depașită).
18-10-2021
Salariu: 6500 RONResponsabilități
➢ Gestionarea și dezvoltarea portofoliului de clienți, atragerea de clienți noi;
➢ Stabilirea contactelor și întâlnirilor cu potențialii clienți;
➢ Prezentarea și vânzarea produselor firmei;
➢ Promovarea imaginii firmei și a produselor comercializate;
➢ Participarea la organzizarea de evenimente dedicate clienților și potentialilor clienti, cât și la training-urile interne legate de produse și proceduri interne;
➢ Raportarea activității conform normelor interne ale companiei;
➢ Identificarea de parteneriate pentru a crește vizibilitatea companiei.
Beneficii
➢ Pachet salarial – de la 6500 RON net/lună;
➢ Bonuri de masă;
➢ Zile libere suplimentare conform regulamentului intern;
➢ Mentorship;
➢ Participarea gratuita la toate programele de training Reo Medical și alte conferințe, traininguri și programe de dezvoltare personală.
Resurse puse la dispoziție
➢ Laptop, telefon, masină, echipamente demo;
➢ Training de produs/proces;
➢ Participarea la programe de dezvoltare personală;
➢ Materiale de marketing ce constituie un important punct de plecare în orice acțiune de promovare/comunicare.
Mod de colaborare
➢ Contract de muncă pe perioadă nedeterminată, full time.
➢ Flexibilitate, lucru pe obiective.
Perspective de dezvoltare
➢ Posibilitatea de a promova în rolul de Sales Director;
➢ Posibilitatea de a se implica în proiecte strategice și a fi renumerat suplimentar.
Cerințe:
Tipul de persoană pe care o căutăm:
➢ Nivel de experiență minim middle level (2-5 ani) în zona de vânzări, cu o înțelegere clară a noțiunii de target și cu focus pe rezultate;
➢ Dispusă și deschisă să lucreze cu medici ginecologi/ urologi. Experiența anterioară în domeniul medical constituie un avantaj;
➢ Care să aibă capacitatea logică de a înțelege o strategie de vânzări și de a rezona cu specificul domeniului medical;
➢ Să aibă un discurs centrat pe nevoile clientului și cu focus pe beneficiile pe care produsul/produsele vândute pot răspunde acestor nevoi;
➢ Cu așteptări înalte, atentă la respectarea standardelor de calitate și deschisă la feedback;
➢ Creativă, responsabilă, atentă la detalii, cu abilități excelente de comunicare;
➢ Să utilizeze la un nivel mediu Microsoft PowerPoint, Word, Excel. Cunoaștarea platformei Canva constituie un plus;
➢ Să cunoască limba engleza la nivel mediu-avansat. Cunoașterea limbii franceze este un plus;
➢ Cu atitudine colegială si cu spirit de echipă: empatică, dornică să asculte și să împărtășească experiențe profesionale și să respecte regulile și procedurile.