Pasi realizare cont - informatii tehnice
Autor: Redacția ROmedic
1. Cum imi creez un cont?
Sunt patru pasi simpli de urmat :
Pasul 1 - Alegerea tipului de cont potrivit - www.romedic.ro/contnou.php
Va alegeti tipul de cont in functie de utilizator (Cabinet , Firma sau General) si in functie de complexitate (Basic , Silver sau Gold).
Pasul 2 - Completarea datelor de inregistrare
Completati formularul specific de realizare cont.
Fiti atenti la:
- email- trebuie sa fie valid, deoarece pe acest e-mail veti primi toate datele necesare pentru realizarea contului, veti primi atentionarile noastre pe viitor atunci cand ati primit un mesaj sau cand va expira contul si nu il veti putea modifica independent, ci doar cu ajutorul nostru;
- datele pe care le introduceti trebuie sa fie reale si corecte.
Pasul 3 - Verificarea datelor si trimiterea comenzii
Verificati datele introduse - daca nu sunt corecte aveti posibilitatea sa le modificati. Dupa ce v-ati convins de corectitudinea datelor trimiteti comanda dvs.
Pasul 4 - Activarea contului
Verificati adresa de email. Ati primit un e-mail ce contine link-ul de activare al contului. Dati click pe acest link sau copiati-l in browser si activarea se face automat.
Daca nu ati primit acest e-mail, verificati daca e-mailul dvs functioneaza bine si treceti contact@romedic.ro in lista de adrese de email, dupa care cereti retrimiterea linkului de activare.
Daca tot intampinati probleme, contactati-ne.
Probleme in crearea contului
Daca dintr-un motiv sau altul pe parcursul crearii contului dvs. ati intampinat probleme, va rugam accesati aceasta pagina. Aici veti gasi informatii ce va vor indruma pentru oricare din problemele dvs.
2. Cum public informatii din contul meu?
Dupa ce ati activat contul, trebuie sa intrati in zona dvs. de administrare.
Pasul 1 : Intrati in zona dvs. de administrare accesand www.romedic.ro/logare.php
Va logati cu datele dvs. - email si parola - si intrati in Cont.
Fiti atenti sa scrieti parola si emailul exact cum ati introdus-o in formularul de creare cont (case sensitive).
Pasul 2 : Completati prezentarea cabinetului sau a firmei (pentru conturile de cabinet sau firma)
Din sectiunea Prezentare si date de contact, completati formularul. Titlul pe care il dati cabinetului va fi si link-ul dvs. pe site - in cazul in care aveti cont Silver sau Gold. Va rugam nu folositi majuscule in exces.
Acest pas este obligatoriu pentru a va putea fi listat cabinetul sau firma in Indexul Medical.
Pasul 3 : Selectati specialitatile sau domeniile de activitate
Accesati sectiunea Lista de specialitati sau Categorii de produse si bifati specialitatile sau domeniile dvs. de activitate. Acest pas nu poate fi realizat decat dupa finalizarea pasului 2. Acest pas este obligatoriu pentru a va putea fi listat cabientul sau firma in Indexul Medical.
Pasul 4 : Verificati ce date mai puteti publica, in functie de tipul contului dvs. si completati formularele specifice.
Sfaturi utile :
Nu folositi majuscule in exces.
Nu uitati sa salvati fiecare formular pe care il completati - butonul Salvati datele.
Verificati intotdeauna cum apar informatiile dvs. pe site. Astfel veti putea face modificarile necesare pentru o afisare mai buna din punct de vedere al functionalitatii si esteticului.
3. Cum administrez contul pe termen lung?
1. Doresc sa intru in zona mea de administrare
Va logati cu adresa de email si parola in zona de logare de pe prima pagina a Indexului Medical ROmedic - www.romedic.ro/logare.php.
2. Am uitat parola
Urmati pasii de recuperare parola din pagina de logare in cont:www.romedic.ro/logare.php.
3 Doresc sa modific si/sau sa actualizez informatiile mele
Intrati in zona dvs de administrare si folositi formularele specifice din contul dvs.
Intotdeauna verificati cum se afiseaza pe site.
Nu uitati: toate informatiile introduse de dvs. pot fi oricand modificate/sterse/inlocuite (de catre dvs. din zona de administrare). Puteti introduce oricand informatii noi.
4. Am primit un mail care ma atentioneaza ca am primit un mesaj pe ROmedic
Intrati in zona dvs. de administrare si accesati sectiunea Centrul de mesaje. Cititi mesajele primite. Dupa ce ati citit un mesaj, puteti sa il stergeti sau sa raspundeti la acel mesaj direct din zona dvs de administrare.
5. Imi expira contul peste 2 saptamani. Ce fac?
Daca nu doriti sa il prelungiti, va rugam sa ne trimiteti un email cu intentia dvs. de a inceta contractul. La sfarsitul perioadei veti avea un cont Basic gratuit.
Daca doriti sa prelungiti contul, intrati in zona detalii cont si generati o noua proforma. Efectuati plata conform instructiunilor primite si instiintati-ne printr-un email. Veti primi o noua factura , iar contractul va fi automat prelungit.
6. Doresc sa schimb tipul contului. Ce fac?
Pentru aceste modificari este necesar sa contactati un consultant ROmedic. Fie ne trimiteti un mesaj in acest sens, fie ne contactati telefonic.
Copyright ROmedic: Articolul se află sub protecția drepturilor de autor. Reproducerea, chiar și parțială, este interzisă!