Sunt ochelarii singura solutie pentru ochii obositi? Afecteaza in vreun fel echilibrul?
Buna ziua,
Sunt programator si petrec mult timp in fata calculatorului. De vreo doi ani incoace am inceput sa am probleme cu ochii. Imi obosesc foarte tare dupa vreo 2-3 ore la calculator, mi se usuca, ma pisca si mi se inrosesc foarte tare. Acum 2 ani medicul mi-a recomandat ochelari (fara dioptrii) doar pentru calculator. Dar in ultima vreme nu prea ma mai ajutau nici ei. Am fost din nou la medic si mi-am facut ochelari cu +0, 5. Sunt si pentru aproape si pentru distanta. Ce mi se pare ciudat e ca vad usor incetosat cu ei imediat dupa ce ii pun la ochi. Iar cand imi intorc privirea spre obiecte indepartate, ametesc usor. Dar intr-adevar nu ma pisca ochii.
Acum, am cateva intrebari. Daca conduc foarte mult am acelasi simprome la ochi ca si cum as sta la calculator fara ochelari. Mi se inrosesc si ma pisca. Ochiul drept se inroseste mult mai tare imi apare si o umflatura sub el.
Imi petrec tot timpul liber afara, pe dealuri si munti stand mult in vant si soare. Nu port ochelari de soare pentru ca mi se par deranjanti. Acelasi lucru il patesc si in acest caz cu ochii. Intrebarea mea e daca sunt ochelarii singura solutie. Cat de mult ma ajuta sa scap de simptomele respective? Exista vreo posibilitate sa-mi afecteze senzatiia de echilibru daca ii port timp indelungat? Intreb asta pentru ca fac sporturi care necesita echilibru si nu vreau sa fiu afectata in nici un fel.
Multumesc