moldaminul si alt antibiotic
fetita mea in varsta de 10 ani face injectii cu moldamin de 6 saptamani.acum are din nou amigdalele inflamate si temperatura foarte mare.este in regula sa ia si un alt antibiotic?
1 comentarii
0
01-12-2009, ora 19:46
Terapeut Holistic Niculae Nicuşor (Mr. Nick)
Medicina naturista, complementara, alternativa
Sărut mâna,
Din punctul meu de vedere (nu sunt medic), nu! Penicilina G, substanţa activă din Moldamin, este suficientă, dar s-ar putea ca agentul patogen, care a determinat procesul inflamator/infecţios, să fi fost de la bun început penicilino-rezistent, sau să fi devenit pe parcursul tratamentului (penicilino-rezistent - Care şi-a pierdut sensibilitatea fa-ă de penicilină).
Consultaţi-vă cu medicul dvs. curant. O combinaţie de antibiotice, administrată la o astfel de vârstă, poate să producă o reacţie anafilactoidă (alergie generalizată). Aveţi nevoie de avizul medicului. În niciun caz să nu o automedicaţi dvs., nici atât cu un alt antibiotic.
Dacă doriţi puteţi recurge la un produs naturist. Un astfel de produs, poate fi folosit în combinaţie cu Moldamin, fără niciun risc major. Un produs precum propolisul (dacă nu este alergică la produse apicole), Kaloba, Tonsilotren, Streptococcinum, Influcid etc.
Consultaţi medicul!
Toate cele bune şi însănătoşire grabnică ;)
În speranţa că v-am putut fi de folos, cu plăcere şi deferenţă,
Mister NICK;)
Din punctul meu de vedere (nu sunt medic), nu! Penicilina G, substanţa activă din Moldamin, este suficientă, dar s-ar putea ca agentul patogen, care a determinat procesul inflamator/infecţios, să fi fost de la bun început penicilino-rezistent, sau să fi devenit pe parcursul tratamentului (penicilino-rezistent - Care şi-a pierdut sensibilitatea fa-ă de penicilină).