interzis plaja toata viata?
Doamna rada, morgan este cam rautacioasa de felul ei sau cel putin asa mi se pare!
Noi vom fi alaturi de dumneavoastra cu un sfat, o vorba buna si fiti sigura ca daca ascultati cu strictele spusele medicilor, o sa va faceti bine!!Mai ales ca la Cluj sunt medici renumiti!
Ne vom gandi la dumneavoastra si va asteptam peste o sptamana, sa ne aduceti vesti dintre cele mai bune!!
Curaj si multa sanatate va doresc!!
Noi vom fi alaturi de dumneavoastra cu un sfat, o vorba buna si fiti sigura ca daca ascultati cu strictele spusele medicilor, o sa va faceti bine!!Mai ales ca la Cluj sunt medici renumiti!
Ne vom gandi la dumneavoastra si va asteptam peste o sptamana, sa ne aduceti vesti dintre cele mai bune!!
Curaj si multa sanatate va doresc!!
Rada, eu ti-am spus parerea mea - si nu numai- despre expunerea moderata la soare dupa interventile oncologice. Imi pare rau daca situatia ta s-a complicat si sunt convinsa ca ajutorul iti va veni de la medici si nu de la samani, vrajitoare si ineptii postate pe forumuri. Nu am pretentia ca raspunsurile mele sa aiba valoare de diagnostic, dar cel putin eu ma bazez pe un minim de bun simt medical.
Poti sa-i intrebi pe medici de la Cluj, dupa ce totul se va fi rezolvat cu bine, daca mai poti sa faci plaja.
Mult succes si sanatate !!!
Poti sa-i intrebi pe medici de la Cluj, dupa ce totul se va fi rezolvat cu bine, daca mai poti sa faci plaja.
Mult succes si sanatate !!!
Discuțiile despre tumori benigne și cancer au fost transferate pe:
Forumul Ghid-Cancer.ro - un proiect ROmedic destinat exclusiv acestui subiect.
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 9Cancer de san
- 3cancer la san?
- 3Cancer la san sau nu?
- 0cancer la san - carcinom invaziv mamar - ajuati-ma va rog sa inteleg