Furuncul la nas
Asta este a doua zi sprea a treia zi de când mi-a apărut un furuncul la nas, mai exact pe nara stanga situat in josul sprancenii la aceea curbura a craniului de la ochi. Furunculul este iesit inafara, nu este inauntre, adica nu imi afecteaza deloc respiratia pe acea nara. Daca este situat spre exterior furunculul poate sa fie grav ? Am fost la farmacie si mi s-a recomandat niste Zineryt si Unidox Solutab 100mg. Zineryt inca nu am aplicat dar unidox am luat o capsula. Sunt bune aceste medicamente in tratarea furunculului ?
Poză : http://i.imgur.com/nILMrDu.png
Va multumesc anticipat !
Poză : http://i.imgur.com/nILMrDu.png
Va multumesc anticipat !
3 comentarii
E furuncul sau aveti acnee? pentru ca poza e foarte proasta. Tratamentul pe care l-ati primit este pentru acnee. N-ati scris durata care vi s-a recomandat.
Daca e furuncul - aplicati crema Fucidin de 2-3 ori pe zi. Doxiciclina nu este de elecie, dar probabil ca merge, daca ati cumparat-o deja. Aveti nevoie de 2 tb/zi 7 zile. Si nu manipulati/stoarceti furunculul.
Un furuncul in aceasta zona poate avea complicatii grave si o acnee nu se trateaza cu antibiotice dupa sfatul farmacistei sau forumului. Eu as merge la medic in locul dumneavoastra.
Daca e furuncul - aplicati crema Fucidin de 2-3 ori pe zi. Doxiciclina nu este de elecie, dar probabil ca merge, daca ati cumparat-o deja. Aveti nevoie de 2 tb/zi 7 zile. Si nu manipulati/stoarceti furunculul.
Un furuncul in aceasta zona poate avea complicatii grave si o acnee nu se trateaza cu antibiotice dupa sfatul farmacistei sau forumului. Eu as merge la medic in locul dumneavoastra.
Este furuncul. Acnee nu am. In poza am vrut sa arat mai mult zona in care se afla, este o zona periculoasa ?
Va rog sa imi spuneti urgent daca este normal ca sa ma doara prin zona furunculului si capul pe partea pe care este. Am luat pana acum 3 pastile de Unidox Solutab.
Alege-ți medicul și fă o programare!