durere de oase la monturi, la solduri la coloana
am 60 ani si am monturi care au inceput sa ma doara tot mai tare, de asemenea am discopatie la coloana diagnostic care mi s a pus in urma unui RMN, iar in urma unui test de osteoporoza am osteopenie la soldul stang.acestea toate nu mi puneau mari probleme dar durerile au aparut brusc, e un adevaqrat chin sa merg pe strada.ca tratament am luat MSM si artrostop.ce sa fac?
1 comentarii
Buna ziua!
Tratamentele posibile sunt fundamental diferite fata de ceea ce va imaginati:
- sindromul compresiv lombar (hernie de disc) se trateaza prin kineto-terapie (gimnastica medicala) sau prin operatie;
- monturile (hallux valgus) se trateaza prin incaltaminte hiper-larga sau prin operatie;
- osteopenia se trateaza prin alimentatie echilibrata si regim adecvat de miscare.
Produsele mentionate nu sunt medicamente, ci suplimente alimentare, adica nu au o actiune demonstrata stiintific, ci doar afirmata de catre producatori (fara a fi verificata prin studii specifice).
De fapt, nici una dintre problemele D-voastra nu se trateaza prin medicamente, cu atat mai putin prin suplimente alimentare.
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg ante-picior
Tratamentele posibile sunt fundamental diferite fata de ceea ce va imaginati:
- sindromul compresiv lombar (hernie de disc) se trateaza prin kineto-terapie (gimnastica medicala) sau prin operatie;
- monturile (hallux valgus) se trateaza prin incaltaminte hiper-larga sau prin operatie;
- osteopenia se trateaza prin alimentatie echilibrata si regim adecvat de miscare.
Produsele mentionate nu sunt medicamente, ci suplimente alimentare, adica nu au o actiune demonstrata stiintific, ci doar afirmata de catre producatori (fara a fi verificata prin studii specifice).
De fapt, nici una dintre problemele D-voastra nu se trateaza prin medicamente, cu atat mai putin prin suplimente alimentare.
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg ante-picior
Alege-ți medicul și fă o programare!