ce sa fac?
buna ziua,
sunt inginer si lucrez de aproape o luna in Lagos, Nigeria. De cel putin trei ori pe saptamana merg la o piscina iar ieri (duminica 11.02.2007) am fost si la mare.
Aseara (11.02.2007) am observat o deformare a penisului si a crotului la baza acestuia. Penisul s-a umflat destul de evident fara ca aceasta umflatura sa fie mai tare (cand o palpez) sau sa ma doara.
MEntionez ca nu am avut nici un contact sexual in timpul acestei sederi in Nigeria. Ma gandesc la o infectie locala fie de la apa marii fie de la apa din piscina.
Imi puteti spune ce ar putea fii sau ce trebuie sa fac! Problema este ca o sa mai rama aici inca doua luni pana la revenirea in tara unde as putea sa merg la un control la un urolog. Sincer nu ma incred in calitatea serviciilor medicale din Lagos.
Multumesc anticipat celor care ma pot ajuta
sunt inginer si lucrez de aproape o luna in Lagos, Nigeria. De cel putin trei ori pe saptamana merg la o piscina iar ieri (duminica 11.02.2007) am fost si la mare.
Aseara (11.02.2007) am observat o deformare a penisului si a crotului la baza acestuia. Penisul s-a umflat destul de evident fara ca aceasta umflatura sa fie mai tare (cand o palpez) sau sa ma doara.
MEntionez ca nu am avut nici un contact sexual in timpul acestei sederi in Nigeria. Ma gandesc la o infectie locala fie de la apa marii fie de la apa din piscina.
Imi puteti spune ce ar putea fii sau ce trebuie sa fac! Problema este ca o sa mai rama aici inca doua luni pana la revenirea in tara unde as putea sa merg la un control la un urolog. Sincer nu ma incred in calitatea serviciilor medicale din Lagos.
Multumesc anticipat celor care ma pot ajuta
1 comentarii
Nu stiu daca mai este de actualitate problema ta. Daca mai este, revino cu noi date.
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte recente din această secțiune:
- 3Experiența Medabon