Ce părere aveți de ceasurile inteligente care monitorizează functiile vitale și sănătatea?
De exemplu al meu face și EKG, verifica și tensiunea, pulsul, SPO2, temperatura și rata respiratorie.
Oare face EKG-ul bine?Că l-am făcut pe ceas și a ieșit normal(așa a ieșit și în urma cu un an la cardiolog)
L-am luat la prețul de 360 de la Vreau Chestii.
Sunt bune ceasurile astea?
Măsoară corect?Unii zic că da, alții zic că nu.
Știu că scrie la toate că nu sunt dispozitive medicale și au valoare orientativă.
Mai are cineva un ceas de genul?Cum va măsoară?
Oare face EKG-ul bine?Că l-am făcut pe ceas și a ieșit normal(așa a ieșit și în urma cu un an la cardiolog)
L-am luat la prețul de 360 de la Vreau Chestii.
Sunt bune ceasurile astea?
Măsoară corect?Unii zic că da, alții zic că nu.
Știu că scrie la toate că nu sunt dispozitive medicale și au valoare orientativă.
Mai are cineva un ceas de genul?Cum va măsoară?
4 comentarii
Buna ziua
Intrebarea de la care trebuie sa plecati este urmatoarea: care ar fi scopul acestei monitorizari continue/constante ?
Daca ea este necesara pentru evaluarea si supravegherea unei probleme medicale exista dispozitive medicale mult mai bune si masurarea trebuie facuta de profesionisti.
Daca este vorba de o anxietate monitorizarea constanta nu face decat sa agraveze suferinta.
Pentru alte scopuri, legate de un stil de viata sanatos astfel de dispozitive sunt suficiente: masurarea numarului de pasi zilnic etc.
Intrebarea de la care trebuie sa plecati este urmatoarea: care ar fi scopul acestei monitorizari continue/constante ?
Daca ea este necesara pentru evaluarea si supravegherea unei probleme medicale exista dispozitive medicale mult mai bune si masurarea trebuie facuta de profesionisti.
Daca este vorba de o anxietate monitorizarea constanta nu face decat sa agraveze suferinta.
Pentru alte scopuri, legate de un stil de viata sanatos astfel de dispozitive sunt suficiente: masurarea numarului de pasi zilnic etc.